Kdaj se vključiti v psihoterapevtski proces?

Vključenost v psihoterapevtski proces pomembno prispeva k posameznikovi sproščenosti, spontanosti in uspešnosti pri soočanju z vsakodnevnimi težavami in skrbmi. Tako, kot se že dolgo zavedamo nujnosti zdravega načina življenja (zdrava prehrana, telesna aktivnost, izogibanje škodljivim razvadam…) in njegovega bistvenega pomena za naše fizično zdravje, se v zadnjem času vedno bolj poudarja tudi odgovoren odnos do psihičnega zdravja.
Psihoterapija tako učinkuje tudi preventivno: pomaga ohranjati psihično stabilnost, prispeva k boljšim medsebojnim odnosom in skrbi za pristen stik s svetom. Predvsem pa je pomembno, da se čimprej vključite v psihoterapevtski proces:

  • ob znakih depresije (potrtost, brezup, nemoč, brezvoljnost, utrujenost, motnje spanja…)
  • ob občutkih tesnobe/anksioznosti (zaskrbljenost, strah, napetost, trema…)
  • ob napadih panike (nenaden občutek močnega strahu, ki ga spremljajo neprijetni fizični simptomi, kot so hitro bitje srca, slabost, hitro dihanje, občutek omedlevice…)
  • ob fobijah (pretiran občutek tesnobnosti in strahu pred določenimi predmeti, bitji, situacijami ali aktivnostmi)
  • ob odvisnostih in motnjah hranjenja
  • ob fizični bolezni ali bolečinah, katerim ne morete pripisati fizičnega vzroka
  • ko se srečujete z večjim stresom ali z daljšim občutkom nezadovoljstva zaradi kateregakoli področja vašega življenja (služba, medosebni odnosi…)
  • ko se srečujete s težavami v vašem partnerskem odnosu
  • ko bi želeli izboljšati medsebojne odnose v družini
  • ko bi želeli izboljšati samozavest in samopodobo
  • ob kakršnihkoli težavah, zaradi katerih vaše življenje ni takšno, kakršnega si zaslužite – čudovito!